Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5032568 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032568 NK

5032568 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

5032568

producent:

NK

parzyste numery artykułów 5032567
Wymiar gwintu M16x1,5
nr EAN 5703858819224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032568 NK

KOŃC. DR. KIER. FORD FOCUS 04- PR

Końcówka drążka firmy NK numer 5032568 jest głównym podzespołem wielu współczesnych samochodów. Część tą można znaleźć w ofercie e-autoparts.pl w korzystnej cenie. Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka 5032568 oraz innych części produkowanych przez NK, są wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji. Wytworzona w zakładach NK część końcówka drążka 5032568 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. NK stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut.
Opinie właścicieli warsztatów o końcówce drążka 5032568 są jak najlepsze. Końcówka drążka tego producenta cechuje się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymii ma wysokie notowania u specjalistów z branży samochodowej.
Końcówka drążka 5032568 ma zastosowanie do takich aut jak VOLVO V40 kombi (645) od 1995.07, FORD FOCUS III od 2010.07 oraz wielu innych modeli aut.
Zamawianie części samochodowych nie zawsze musi byc proste. Jeżeli nie potrafisz właściwie dobrać samodzielnie końcówki drążka do swojego samochodu zaufaj doradcom o długoletnim stażu pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w całym procesie składania zamówienia, a Ty już tylko możesz oczekiwać na dostawę zamówionej części. W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz końcówek drążka 5032568 oferujemy także inne części prodcenta NK. Wszystkie końcówki drążka tego producenta możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie całego kraju i Unii Europejskiej. Końcówek drążka 5032568 możesz po złożeniu zamówienia odebrać przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
FORD      1251925
FORD      1306177
FORD      1315074
FORD      1317446
FORD      1328877
FORD      1388549
FORD      1541652
FORD      1730933
FORD      3M51-3289-AC
FORD      3M513C367AA
FORD      3M513C367AB
FORD      4M51-3289-AB
FORD      4M51-3289-AC
FORD      4M51-3289-AD
VOLVO      274500
VOLVO      30723104
VOLVO      31201412

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032568 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.