Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 67035 sidem

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67035 SIDEM

67035 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67035

producent:

SIDEM

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 100
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,3
parzyste numery artykułów 67034
nr EAN 5413978181308

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67035 SIDEM

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67035 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67035 producenta SIDEM

VOLVO

274501, 30723104, 31201412

FORD

1251925, 1306177, 1315074, 1317446, 1328877, 1388549, 1541652, 1730933, 1894033

numery OEM:
FORD      1 251 925
FORD      1 306 177
FORD      1 315 074
FORD      1 317 446
FORD      1 328 877
FORD      1 388 549
FORD      1 541 652
FORD      1 730 933
FORD      1 894 033
VOLVO      274 501
VOLVO      30 723 104
VOLVO      31 201 412
FORD USA      3M51 3C367 AA
FORD USA      3M51 3C367 AB
FORD USA      4M51 3289 AC
FORD USA      EV61 3289 AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67035 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 67035 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.