Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5034773 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034773 NK

5034773 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
nk 5034773
 

    Ocena:
numer części:

5034773

producent:

NK

Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858647322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034773 NK


NK to jeden z najbardziej znanych dostawców końcówek drążka 5034773 na rynek niezależny oraz dla wytwórców samochodów. Wszystkie auto części wytwarzane przez NK spełniają normy jakościowe przewidziane dla tej klasy produktów.
Wytworzona w zakładach NK część końcówka drążka 5034773 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. NK stosuje wysokie rygory technologiczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut. Końcówki drążka producenta NK mają dobrą opinię wśród użytkowników i mechaników samochodowych montujących te części w swoich autoserwisach.
Końcówka drążka 5034773 ma zastosowanie do samochodu VW (VOLKSWAGEN) POLO Van Furgon / liftback (6N1) od 1994.09 oraz wielu innych modeli aut. Zamawianie części samochodowych nie zawsze jest proste. Jeżeli nie umiesz dobrać samodzielnie końcówki drążka do swojego samochodu zaufaj specjalistom z branży samochodowej z wieloletnim stażem pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w tym zadaniu, a Ty już tylko możesz oczekiwać na dostawę zamówionej części. W naszym sklepie motoryzacyjnym oprócz części końcówka drążka 5034773 NK możesz kupić dużo więcej innych części producenta NK. Cena na oferowane części w naszym sklepie należy do najlepszych na rynku.
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3A0 422 811 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034773 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.