Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
nr EAN | 5703858642327 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 63471671 NK
AUDI | 1J0 512 011 AA | |
AUDI | 1J0 512 011 AC | |
AUDI | 1J0 513 025 AA | |
AUDI | 1J0 513 025 AJ | |
AUDI | 1J0 513 025 AK | |
AUDI | 1J0 513 025 AQ | |
AUDI | 1J0 513 025 AR | |
AUDI | 1J0 513 025 BF | |
AUDI | 1J0 513 025 BG | |
AUDI | 1J0 513 025 BL | |
AUDI | 1J0 513 025 BM | |
AUDI | 1J0 513 025 BP | |
AUDI | 1J0 513 025 BR | |
AUDI | 1J0 513 025 BS | |
AUDI | 1J0 513 025 C | |
AUDI | 1J0 513 025 CB | |
AUDI | 1J0 513 025 CD | |
AUDI | 1J0 513 025 CE | |
AUDI | 1J0 513 025 DC | |
AUDI | 1J0 513 025 DJ | |
AUDI | 1J0 513 025 E | |
AUDI | 1J0 513 025 F | |
AUDI | 1J0 513 025 H | |
AUDI | 1J0 513 025 P | |
AUDI | 1J0 513 025 Q | |
AUDI | 370 64 | |
AUDI | 5Z0 512 011 A | |
AUDI | 5Z0 513 025 A | |
AUDI | 670 32 | |
AUDI | 670 33 | |
AUDI | 670 34 | |
AUDI | 670 67 | |
AUDI | 670 68 | |
AUDI | 670 69 | |
AUDI | 670 79 | |
AUDI | 671 13 | |
AUDI | 671 22 | |
AUDI | 671 29 | |
AUDI | 671 60 | |
AUDI | 6Q0 513 025 AH | |
AUDI | 804 900 556 227 | |
AUDI | 8N0 513 025 | |
AUDI | 8N0 513 025 A | |
AUDI | 8N0 513 025 C | |
AUDI | 8N0 513 025 H | |
AUDI | 8N0 513 025 J | |
AUDI | 8N0 513 025 K | |
SEAT | 1J0 513 025 AD | |
SEAT | 1J0 513 025 AL | |
SEAT | 1J0 513 025 BG | |
SEAT | 1J0 513 025 BH | |
SEAT | 1J0 513 025 BK | |
SEAT | 1J0 513 025 BN | |
SEAT | 1J0 513 025 BQ | |
SEAT | 1J0 513 025 CB | |
SEAT | 1J0 513 025 DJ | |
SEAT | 1J0 513 025 PG | |
SEAT | 6Q0 513 025 AH | |
SEAT | 6Q0 513 025 S | |
SEAT | 6R0 513 025 K | |
SEAT | 8N0 513 025 C | |
SKODA | 1J0 513 025 | |
SKODA | 1J0 513 025 AD | |
SKODA | 1J0 513 025 AG | |
SKODA | 1J0 513 025 B | |
SKODA | 1J0 513 025 BG | |
SKODA | 1J0 513 025 BH | |
SKODA | 1J0 513 025 BK | |
SKODA | 1J0 513 025 CB | |
SKODA | 1J0 513 025 DJ | |
SKODA | 1J0 513 031 AD | |
SKODA | 1J9 513 025 A | |
SKODA | 1J9 513 025 E | |
SKODA | 1J9 513 025 F | |
SKODA | 6Q0 513 025 AH | |
SKODA | 6Q0 513 031 AH | |
VOLKSWAGEN | 1J0 512 011 AC | |
VOLKSWAGEN | 1J0 512 011 BR | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 AJ | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BB | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BF | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BG | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BH | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BS | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 CB | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 DA | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 DC | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 DG | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 DJ | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 031 AK | |
VOLKSWAGEN | 1J9 513 025 A | |
VOLKSWAGEN | 1J9 513 025 C | |
VOLKSWAGEN | 1J9 513 025 E | |
VOLKSWAGEN | 1J9 513 025 F | |
VOLKSWAGEN | 370 31 | |
VOLKSWAGEN | 670 32 | |
VOLKSWAGEN | 670 33 | |
VOLKSWAGEN | 670 34 | |
VOLKSWAGEN | 670 37 | |
VOLKSWAGEN | 670 43 | |
VOLKSWAGEN | 670 47 | |
VOLKSWAGEN | 670 67 | |
VOLKSWAGEN | 670 68 | |
VOLKSWAGEN | 670 69 | |
VOLKSWAGEN | 670 78 | |
VOLKSWAGEN | 670 87 | |
VOLKSWAGEN | 671 13 | |
VOLKSWAGEN | 671 29 | |
VOLKSWAGEN | 671 60 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 513 025 AH | |
VOLKSWAGEN | 6R0 513 025 AD | |
VOLKSWAGEN | 6R0 513 025 AJ | |
VOLKSWAGEN | 804 900 556 227 | |
VOLKSWAGEN | 814 015 562 26 | |
VOLKSWAGEN | 8N0 513 025 H | |
VOLKSWAGEN | JZW 513 025 |
Zastosowanie Amortyzator 63471671 NK w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.