Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
Ilość na oś | 1 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 3322937403301 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGT218T TRW
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1J0512011AS, 1J0513025AD, 1J0513025AG, 1J0513025AJ, 1J0513025AQ, 1J0513025BK, 1J0513025BN, 1J0513025BQ, 1J0513025CB, 1J0513025CD, 1J0513025DJ, 1J0513025P, 1J0513025Q, 1JO513025C
1J0513025AD, 1J0513025AG, 1J0513025AJ, 1J0513025AQ, 1J0513025BK, 1J0513025BN, 1J0513025BQ, 1J0513025CB, 1J0513025CD, 1J0513025DJ, 1J0513025E, 1J0513025F, 1J0513025P, 1J0513025Q, JZW513025A
1J0513025AD, 1J0513025AG, 1J0513025AJ, 1J0513025AQ, 1J0513025BF, 1J0513025BK, 1J0513025BN, 1J0513025BQ, 1J0513025CB, 1J0513025CD, 1J0513025DJ, 1J0513025E, 1J0513025F, 1J0513025P, 1J0513025Q, JZW513025A
1J0513025AD, 1J0513025AG, 1J0513025AJ, 1J0513025AQ, 1J0513025BK, 1J0513025BN, 1J0513025BQ, 1J0513025CB, 1J0513025CD, 1J0513025DJ, 1J0513025P, 1J0513025Q
AUDI | 1J0 512 011 AS | |
AUDI | 1J0 513 025 AD | |
AUDI | 1J0 513 025 AG | |
AUDI | 1J0 513 025 AJ | |
AUDI | 1J0 513 025 AQ | |
AUDI | 1J0 513 025 BK | |
AUDI | 1J0 513 025 BN | |
AUDI | 1J0 513 025 BQ | |
AUDI | 1J0 513 025 CB | |
AUDI | 1J0 513 025 CD | |
AUDI | 1J0 513 025 DJ | |
AUDI | 1J0 513 025 P | |
AUDI | 1J0 513 025 Q | |
AUDI | 1JO 513 025 C | |
SEAT | 1J0 513 025 AD | |
SEAT | 1J0 513 025 AG | |
SEAT | 1J0 513 025 AJ | |
SEAT | 1J0 513 025 AQ | |
SEAT | 1J0 513 025 BK | |
SEAT | 1J0 513 025 BN | |
SEAT | 1J0 513 025 BQ | |
SEAT | 1J0 513 025 CB | |
SEAT | 1J0 513 025 CD | |
SEAT | 1J0 513 025 DJ | |
SEAT | 1J0 513 025 P | |
SEAT | 1J0 513 025 Q | |
SKODA | 1J0 513 025 AD | |
SKODA | 1J0 513 025 AG | |
SKODA | 1J0 513 025 AJ | |
SKODA | 1J0 513 025 AQ | |
SKODA | 1J0 513 025 BK | |
SKODA | 1J0 513 025 BN | |
SKODA | 1J0 513 025 BQ | |
SKODA | 1J0 513 025 CB | |
SKODA | 1J0 513 025 CD | |
SKODA | 1J0 513 025 DJ | |
SKODA | 1J0 513 025 E | |
SKODA | 1J0 513 025 F | |
SKODA | 1J0 513 025 P | |
SKODA | 1J0 513 025 Q | |
SKODA | JZW 513 025 A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 AD | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 AG | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 AJ | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 AQ | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BF | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BK | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BN | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 BQ | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 CB | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 CD | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 DJ | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 E | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 F | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 P | |
VOLKSWAGEN | 1J0 513 025 Q | |
VOLKSWAGEN | JZW 513 025 A |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGT218T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGT218T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.