Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Wkładka amortyzatora teleskopowego |
nr EAN | 5703858886141 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 65473404 NK
AUDI | 824 904 003 291 | |
AUDI | 824 904 004 148 | |
AUDI | 824 904 004 149 | |
AUDI | 824 904 004 152 | |
AUDI | 824 904 004 153 | |
AUDI | 8J0 413 031 AA | |
AUDI | 8J0 413 031 L | |
AUDI | 8J0 413 031 N | |
AUDI | 8J0 413 031 Q | |
AUDI | 8J0 413 031 T | |
SKODA | 3Q0 413 031 BN | |
SKODA | 3Q0 413 031 BP | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AL | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AM | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AN | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AP | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AQ | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BM | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BN | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BP | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 CE | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 CF | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 AA | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 AC | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 AD | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 AJ | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 AK | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 AM | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 K | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 L | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 T |
Zastosowanie Amortyzator 65473404 NK w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.