Ilość na oś | 1 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Długość 1 [mm] | 367 |
Długość 2 [mm] | 560 |
Średnica [mm] | 54 |
średnica obudowy amortyzatora [mm] | 24 |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 3322938139070 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGM1032T TRW
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1T0413031BF, 1T0413031BG, 1T0413031CC, 1T0413031CP, 1T0413031DK, 1T0413031EQ, 3C0413031AF, 3C0413031AG, 3C0413031AM, 3C0413031AN, 3C0413031BA, 3C0413031BB, 3C0413031H, 3C0413031J, 3C0413031M, 3C0413031N, 5N0413031AA, 5N0413031H, 5N0413031J, 5N0413031K, 5N0413031L, 5N0413031P, 5N0413031Q, 5N0413031T
1T0413031BF, 1T0413031BG, 1T0413031CC, 1T0413031DK, 3C0413031AF, 3C0413031AM, 3C0413031AN, 3C0413031BA, 3C0413031BB, 3C0413031H, 3C0413031M, 3C0413031N, 5N0413031H, 5N0413031J, 5N0413031P, 5N0413031Q
1T0413031BF, 1T0413031BG, 1T0413031CC, 1T0413031CP, 1T0413031DA, 1T0413031DB, 1T0413031DK, 1T0413031ET, 1T0413031HG, 3C0413031AF, 3C0413031AM, 3C0413031H, 5N0413031AA, 5N0413031H, 5N0413031J, 5N0413031K, 5N0413031L, 5N0413031P, 5N0413031Q, 5N0413031T
AUDI | 1T0 413 031 BF | |
AUDI | 1T0 413 031 BG | |
AUDI | 1T0 413 031 CC | |
AUDI | 1T0 413 031 CP | |
AUDI | 1T0 413 031 DA | |
AUDI | 1T0 413 031 DB | |
AUDI | 1T0 413 031 DK | |
AUDI | 1T0 413 031 ET | |
AUDI | 1T0 413 031 HG | |
AUDI | 3C0 413 031 AF | |
AUDI | 3C0 413 031 AM | |
AUDI | 3C0 413 031 H | |
AUDI | 5N0 413 031 AA | |
AUDI | 5N0 413 031 H | |
AUDI | 5N0 413 031 J | |
AUDI | 5N0 413 031 K | |
AUDI | 5N0 413 031 L | |
AUDI | 5N0 413 031 P | |
AUDI | 5N0 413 031 Q | |
AUDI | 5N0 413 031 T | |
SEAT | 1T0 413 031 BF | |
SEAT | 1T0 413 031 BG | |
SEAT | 1T0 413 031 CC | |
SEAT | 1T0 413 031 DK | |
SEAT | 1T0 413 031 EQ | |
SEAT | 3C0 413 031 AF | |
SEAT | 3C0 413 031 AM | |
SEAT | 3C0 413 031 H | |
SEAT | 5N0 413 031 H | |
SEAT | 5N0 413 031 J | |
SEAT | 5N0 413 031 P | |
SEAT | 5N0 413 031 Q | |
SKODA | 1T0 413 031 BF | |
SKODA | 1T0 413 031 BG | |
SKODA | 1T0 413 031 CC | |
SKODA | 1T0 413 031 DK | |
SKODA | 3C0 413 031 AF | |
SKODA | 3C0 413 031 AM | |
SKODA | 3C0 413 031 AN | |
SKODA | 3C0 413 031 BA | |
SKODA | 3C0 413 031 BB | |
SKODA | 3C0 413 031 H | |
SKODA | 3C0 413 031 M | |
SKODA | 3C0 413 031 N | |
SKODA | 5N0 413 031 H | |
SKODA | 5N0 413 031 J | |
SKODA | 5N0 413 031 P | |
SKODA | 5N0 413 031 Q | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 BF | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 BG | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 CC | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 CP | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 DK | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 EQ | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 AF | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 AG | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 AM | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 AN | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 BA | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 BB | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 H | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 J | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 M | |
VOLKSWAGEN | 3C0 413 031 N | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 AA | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 H | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 J | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 K | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 L | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 P | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 Q | |
VOLKSWAGEN | 5N0 413 031 T |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGM1032T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGM1032T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.