Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 0280381 ocap

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0280381 OCAP

0280381 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OCAP
 

    Ocena:
numer części:

0280381

producent:

OCAP

Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 0290381
nr EAN 8054682000522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0280381 OCAP

KOŃCÓWKA DR OCAP 0280381 PRAWA FORD MONDEO 93-96

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wytworzone w zakładach uznanego producenta części zamiennych, firmę OCAP mają zastosowanie w wielu modelach nowoczesnych samochodów.
Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Cechą części zamiennych OCAP jest wyjątkowo wysoka jakość wykonania, odporność na przeciążenia oraz trwałość. Końcówka drążka OCAP cieszy się uznaniem wsród właścicieli warsztatów naprawczych jako auto część godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy poszczególnymi naprawami.
Końcówka drążka 0280381 ma zastosowanie do samochodu FORD IKON II sedan od 1999.10 oraz wielu innych modeli aut.
Jeżeli masz problem z prawidłowym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie jesteś pewien czy dobrałeś je odpowiednio, zapytaj obsługę sklepu.
W naszym sklepie motoryzacyjnym oprócz części końcówka drążka 0280381 OCAP możesz kupić wiele innych produktów producenta OCAP. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na rynku.
numery OEM:
FORD      5027452
FORD      93BX-3270-BA
FORD USA      93BX3270BA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0280381 OCAP w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.