Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 0285341 ocap

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0285341 OCAP

0285341 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OCAP
 

    Ocena:
numer części:

0285341

producent:

OCAP

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 8054682065361

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0285341 OCAP

KOŃCÓWKA DR OCAP 0285341 PRAWA AUDI A1 10-

Znaczna część kierowców samochodów doskonale zdaje sobie sprawę, że ich auto posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest znana firma OCAP. W tym przypadku jest to końcówka drążka o numerze 0285341.
Producent OCAP zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze 0285341 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów. Koncern OCAP dokłada najwyższych starań, aby jego części były jak najwyższej jakości i charakteryzowały je długie, bezawaryjne przebiegi. Użytkownicy twierdzą zdecydowanie, że końcówka drążka OCAP 0285341 najlepiej spełniają oczekiwania odnośnie trwałości.
Końcówka drążka 0285341 ma zastosowanie do samochodu AUDI A5 Sportback (8TA) od 2009.09 oraz wielu innych modeli aut.
Jeżeli napotkałeś problemy z właściwym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie jesteś pewien czy dobrałeś je odpowiednio, skontaktuj się z obsługa sklepu w tej sprawie. Końcówek drążka 0285341 znajdujące się ofercie naszego sklepu motoryzacyjnego e-autoparts.pl, możesz zamówić na dostawę firmą kurierską, odebrać w paczkomacie lub odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
AUDI      6R0 423 812 A
AUDI      6R0423812A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0285341 OCAP w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.