Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 57133 sidem

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 57133 SIDEM

57133 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

57133

producent:

SIDEM

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 95
Wymiar gwintu FM14x1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,4
Rozmiar gwintu 1 MM12x1,5R
parzyste numery artykułów 57132
nr EAN 5413978162857

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 57133 SIDEM

KOŃCÓWKA DR SIDEM 57133 PRAWA SKODA FABIA

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 57133 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 57133 producenta SIDEM

SEAT

1S0423812A, 6C0423812A, 6Q0423812, 6Q0423812A, 6Q0423812C, 6Q0423812D, 6R0423812

SKODA

1S0423812A, 6C0423812A, 6Q0419812C, 6Q0423812, 6Q0423812A, 6Q0423812C, 6Q0423812D, 6R0423812, 6RD422812

AUDI

6Q0423812, 6Q0423812A, 6Q0423812C, 6Q0423812D, 6R0423812, 6R0423812A

VOLKSWAGEN

1S0423812A, 6C0423812A, 6Q0419812C, 6Q0423812, 6Q0423812A, 6Q0423812C, 6Q0423812D, 6R0423812, 6RD422812

numery OEM:
AUDI      6Q0 423 812
AUDI      6Q0 423 812 A
AUDI      6Q0 423 812 C
AUDI      6Q0 423 812 D
AUDI      6R0 423 812
AUDI      6R0 423 812 A
SEAT      1S0 423 812 A
SEAT      6C0 423 812 A
SEAT      6Q0 423 812
SEAT      6Q0 423 812 A
SEAT      6Q0 423 812 C
SEAT      6Q0 423 812 D
SEAT      6R0 423 812
SKODA      1S0 423 812 A
SKODA      6C0 423 812 A
SKODA      6Q0 419 812 C
SKODA      6Q0 423 812
SKODA      6Q0 423 812 A
SKODA      6Q0 423 812 C
SKODA      6Q0 423 812 D
SKODA      6R0 423 812
SKODA      6RD 422 812
VOLKSWAGEN      1S0 423 812 A
VOLKSWAGEN      6C0 423 812 A
VOLKSWAGEN      6Q0 419 812 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 812
VOLKSWAGEN      6RD 422 812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 57133 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 57133 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.