| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 79 |
| Ø koła pasowego [mm] | 84 |
| Liczba rowków | 1 |
| nr EAN | 4031185033886 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna AQ-1054 OPTIMAL
| AUDI | 078 121 004 H | |
| AUDI | 078 121 004 HV | |
| AUDI | 078 121 004 HX | |
| AUDI | 078 121 004 J | |
| AUDI | 078 121 004 JV | |
| AUDI | 078 121 004 JX | |
| AUDI | 078 121 004 Q | |
| AUDI | 078 121 004 QV | |
| AUDI | 078 121 004 QX | |
| AUDI | 078 121 006 | |
| AUDI | 078 121 006 X | |
| AUDI | 78121006 | |
| SKODA | 078 121 004 H | |
| SKODA | 078 121 004 HV | |
| SKODA | 078 121 004 HX | |
| SKODA | 078 121 004 J | |
| SKODA | 078 121 004 JV | |
| SKODA | 078 121 004 JX | |
| SKODA | 078 121 004 Q | |
| SKODA | 078 121 004 QV | |
| SKODA | 078 121 004 QX | |
| SKODA | 078 121 006 | |
| SKODA | 078 121 006 X | |
| SKODA | 78121006 | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 H | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 HV | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 HX | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 J | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 JV | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 JX | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 Q | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 QV | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 004 QX | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 006 | |
| VOLKSWAGEN | 078 121 006 X | |
| VOLKSWAGEN | 78121006 | |
| VAG | 078 121 004 H | |
| VAG | 078 121 004 HV | |
| VAG | 078 121 004 HX | |
| VAG | 078 121 004 J | |
| VAG | 078 121 004 JV | |
| VAG | 078 121 004 JX | |
| VAG | 078 121 004 Q | |
| VAG | 078 121 004 QV | |
| VAG | 078 121 004 QX | |
| VAG | 078 121 006 | |
| VAG | 078 121 006 X | |
| VAG | 78121006 |
Zastosowanie Pompa wodna AQ-1054 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.