Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z obu stron |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Średnica [mm] | 12 |
Długość [mm] | 95 |
Wymagana ilość | 2 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,50 RHT M |
Materiał | Stal |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z poduszką gumową |
Średnica punktów mocowania [mm] | 10,2 |
nr EAN | 4031185130011 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora G7-998 OPTIMAL
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0505465AA, 1K0505465J, 1K0505465K
1K0505465AA, 1K0505465C, 1K0505465D, 1K0505465H, 1K0505465J, 1K0505465K, 1K0505465L, 1K0505465R
1K0505465AA, 1K0505465K
1K0505465AA, 1K0505465C, 1K0505465J, 1K0505465K
AUDI | 1K0505465AA | |
AUDI | 1K0505465C | |
AUDI | 1K0505465J | |
AUDI | 1K0505465K | |
SEAT | 1K0505465AA | |
SEAT | 1K0505465J | |
SEAT | 1K0505465K | |
SKODA | 1K0505465AA | |
SKODA | 1K0505465K | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465AA | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465C | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465D | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465H | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465J | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465K | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465L | |
VOLKSWAGEN | 1K0505465R |
Zastosowanie Łącznik stabilizatora G7-998 OPTIMAL w samochodach:
Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora G7-998 OPTIMAL:
Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.
Łączniki stabilizatora wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.
Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.
powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora