Ilość zębów | 136 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu | |
Szerokość [mm] | 25,4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
nr EAN | 4031185575638 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1022AQ2 OPTIMAL
AUSTIN | LHN10013 | |
AUSTIN | LHN10015 | |
AUSTIN | LHN100310B | |
CITROËN | 0829.33 | |
CITROËN | 0830.13 | |
CITROËN | 81622 | |
CITROËN | 81658 | |
CITROËN | 81659 | |
CITROËN | 93010362 | |
CITROËN | 9301036280 | |
CITROËN | 93010364 | |
CITROËN | 93510091 | |
CITROËN | 96 159 233 | |
CITROËN | 96 171 886 | |
CITROËN | 96142525 | |
FIAT | 71739919 | |
FIAT | 94008165 | |
FIAT | 9400816589 | |
FIAT | 9615923380 | |
FIAT | 9617188680 | |
HONDA | 96142525 | |
LADA | 212151006040 | |
LADA | 96142597 | |
MG | LHN10013 | |
MG | LHN10015 | |
MG | LHN100310B | |
MORRIS | LHN10013 | |
MORRIS | LHN10015 | |
MORRIS | LHN100310B | |
NISSAN | 24360-29000 | |
NISSAN | 24370-29000 | |
PEUGEOT | 0829.33 | |
PEUGEOT | 0830.13 | |
PEUGEOT | 81622 | |
PEUGEOT | 81646 | |
PEUGEOT | 81658 | |
PEUGEOT | 81659 | |
PEUGEOT | 9301036280 | |
PEUGEOT | 9400816589 | |
PEUGEOT | 96 159 233 | |
PEUGEOT | 96 171 886 | |
PEUGEOT | 9614252580 | |
PEUGEOT | 96142597 | |
ROVER | LHN10013 | |
ROVER | LHN10015 | |
ROVER | LHN100310B | |
ROVER | LHP100070 | |
ROVER | LHP100590 | |
SUZUKI | 12761-66G00 | |
SUZUKI | 12761-86CA0 | |
SUZUKI | 12810-66G00 | |
SUZUKI | 12810-66G00-000 | |
SUZUKI | 12810-86CA0 | |
SUZUKI | 12823-66G00 | |
SUZUKI | 12823-66G00-000 | |
SUZUKI | 12830-86CA0 | |
SUZUKI | 96142525 | |
TALBOT | 81622 | |
TRIUMPH | LHN10013 | |
TRIUMPH | LHN10015 | |
TRIUMPH | LHN100310B | |
TATA (TELCO) | 254705116312 | |
HYUNDAI | 24341-29000 | |
FSO | 93010362 | |
LDV | LBU5825 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1022AQ2 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.