Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » SK-1040AQ1 optimal

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1040AQ1 OPTIMAL

SK-1040AQ1 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu OPTIMAL
optimal SK-1040AQ1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

0-N861, 0-N862, AQ-1128, R-1360

numer części:

SK-1040AQ1

producent:

OPTIMAL

Ilość zębów 136
Szerokość [mm] 25,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 4031185275750

skład zestawu:
0-N861 Rolka napinająca paska rozrządu
0-N862 rolka prowadząca paska rozrządu
AQ-1128 Pompa wodna
R-1360 Pasek rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1040AQ1 OPTIMAL

numery OEM:
AUSTIN      GTB2006
CITROËN      0829.30
CITROËN      0829.45
CITROËN      0830.11
CITROËN      0830.14
CITROËN      0830.16
CITROËN      0830.36
CITROËN      0830.37
CITROËN      81672
CITROËN      95 640 195
CITROËN      96 099 089
CITROËN      96 201 309
FIAT      9400830149
FIAT      9400830379
LANCIA      9400830379
MG      GTB2006
MORRIS      GTB2006
NISSAN      13028-6F900
NISSAN      130286F900
NISSAN      13070-6F900
NISSAN      13070-6F901
NISSAN      13077-6F900
NISSAN      13077-6F901
PEUGEOT      0829.30
PEUGEOT      0829.45
PEUGEOT      0830.11
PEUGEOT      0830.14
PEUGEOT      0830.16
PEUGEOT      0830.36
PEUGEOT      0830.37
PEUGEOT      81672
PEUGEOT      95 640 195
PEUGEOT      96 099 089
PEUGEOT      96 201 309
PEUGEOT      9620409980
ROVER      GTB2006
ROVER      LHN100460EVA
ROVER      LHP 10013
ROVER      LHP10013
ROVER      LHV100080
TRIUMPH      GTB2006

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1040AQ1 OPTIMAL w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.