Ilość zębów | 116 |
Szerokość [mm] | 22 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
Liczba zębów 2 | 85 |
Szerokość 2 [mm] | 22 |
nr EAN | 4031185569767 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1078AQ1 OPTIMAL
FORD | 1 005 822 | |
FORD | 1 021 706 | |
FORD | 1 021 707 | |
FORD | 1 040 677 | |
FORD | 1 040 678 | |
FORD | 1 056 697 | |
FORD | 1 099 552 | |
FORD | 1 099 553 | |
FORD | 1005824 | |
FORD | 1005828 | |
FORD | 1102331 | |
FORD | 1113169 | |
FORD | 1113179 | |
FORD | 1113182 | |
FORD | 1657013 | |
FORD | 6 177 882 | |
FORD | 6 988 203 | |
FORD | 6174410 | |
FORD | 6177887 | |
FORD | 6187610 | |
FORD | 6475968 | |
FORD | 7174104 | |
FORD | 7174114 | |
FORD | 89FF6268AA | |
FORD | 89FF6268AB | |
FORD | 89FF6288AB | |
FORD | 89FF6K288AA | |
FORD | 89FF6K288AB | |
FORD | 89FF6K288AC | |
FORD | 90FF6268BA | |
FORD | 93FF-6K254-BA | |
FORD | 96FF-6K254-BA | |
FORD | 96FF6268DA | |
FORD | 96FF6268DB | |
FORD | 96FF6K288AA | |
FORD | 96FF6K288AB | |
FORD | 97FF-6K254-CB | |
FORD | 97FF-6K254-CC | |
FORD | 97FF-6K254-DA | |
FORD | 97FF-6K254-DB | |
FORD | 97FF-6K254-DC | |
FORD | 97FF-6K254-DD | |
FORD | XS6Q6K288BA | |
FORD | XS6Q6K288BB | |
MAZDA | 1E07-12-205 | |
MAZDA | 1E07-12-700A | |
MAZDA | 1E07-12-700B | |
MAZDA | 1E07-12-720 | |
MAZDA | 1E07-13-823 | |
MAZDA | 1E07-13-823A | |
MAZDA | 1E0712205 | |
MAZDA | 1E0713823 | |
MAZDA | 1E0713823A | |
MAZDA | 1E12-12-205A | |
MAZDA | 1E12-12-205B | |
MAZDA | 1E1212205A | |
MAZDA | 1E1212205B | |
MAZDA | 96FF6268DA | |
MAZDA | 96FF6K288AA |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1078AQ1 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.