Ilość zębów | 153 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
Szerokość [cal] | 1" |
nr EAN | 4031185575928 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1482AQ1 OPTIMAL
CITROËN | 0816A1 | |
CITROËN | 0816C2 | |
CITROËN | 0816F4 | |
CITROËN | 0829.66 | |
CITROËN | 0829.67 | |
CITROËN | 0829.76 | |
CITROËN | 0829.77 | |
CITROËN | 0829.92 | |
CITROËN | 0829.93 | |
CITROËN | 0829.96 | |
CITROËN | 0829.A7 | |
CITROËN | 0830.42 | |
CITROËN | 96 327 221 | |
CITROËN | 96 378 749 | |
CITROËN | 96 398 222 | |
CITROËN | 96 403 456 | |
CITROËN | 96 433 296 | |
CITROËN | 9637240580 | |
CITROËN | 9647610080 | |
FIAT | 9400816190 | |
FIAT | 9400829669 | |
FIAT | 9400829929 | |
FIAT | 9400830429 | |
FIAT | 9464464980 | |
FIAT | 9632722180 | |
FIAT | 9637053980 | |
FIAT | 9637240580 | |
FIAT | 9643329680 | |
LANCIA | 9400816190 | |
LANCIA | 9464464980 | |
LANCIA | 9637053980 | |
PEUGEOT | 0816A1 | |
PEUGEOT | 0816C2 | |
PEUGEOT | 0816F4 | |
PEUGEOT | 0829.66 | |
PEUGEOT | 0829.67 | |
PEUGEOT | 0829.76 | |
PEUGEOT | 0829.77 | |
PEUGEOT | 0829.92 | |
PEUGEOT | 0829.93 | |
PEUGEOT | 0829.96 | |
PEUGEOT | 0829.A7 | |
PEUGEOT | 0830.42 | |
PEUGEOT | 96 327 221 | |
PEUGEOT | 96 378 749 | |
PEUGEOT | 96 398 222 | |
PEUGEOT | 96 403 456 | |
PEUGEOT | 96 433 296 | |
PEUGEOT | 96350076 | |
PEUGEOT | 9635007680 | |
PEUGEOT | 9635007780 | |
PEUGEOT | 9637240580 | |
PEUGEOT | 9647610080 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1482AQ1 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.