Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 (955AXB1B) (2008.08-2013.08) 78km » 32354 original imperium
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Mito (955_) 1.4 (955axb1b) (2008.08-2013.08) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 32354 ORIGINAL IMPERIUM

32354 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

32354

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]83
Strona zabudowyOś przednia
Wymagana ilość2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Średnica wewnętrzna [mm]26
Masa [g]259
MateriałGuma / metal
Grubość [mm]54
nr EAN8033989120331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 32354 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI 80 B3, A1, A3, A4 B5, A6 C4, CABRIOLET B3, TT, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, MII, TOLEDO II, TOLEDO IV 1.0-Electric 08.90-
numery OEM:
AUDI      1J0412331
AUDI      1J0412331B
AUDI      1J0412331C
SEAT      1J0412331
SEAT      1J0412331B
SEAT      1J0412331C
SKODA      1J0412331
SKODA      1J0412331B
SKODA      1J0412331C
VOLKSWAGEN      1J0412331
VOLKSWAGEN      1J0412331B
VOLKSWAGEN      1J0412331C

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 32354 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 32354 ORIGINAL IMPERIUM:

Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).