Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Volkswagen GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI (2007.06-2009.07) 122km » 37659 original imperium
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf V Variant (1k5) 1.4 Tsi (2007.06-2009.07) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 37659 ORIGINAL IMPERIUM

37659 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

37659

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Masa [g]111
Strona zabudowyz lewej
Wysokość [mm]125
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN8039889494022

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 37659 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 125mm) pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, CUPRA FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER 1.0-2.0D 08.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0511357K
AUDI      5Q0511357Q
SEAT      5Q0511357K
SEAT      5Q0511357Q
SKODA      5Q0511357K
SKODA      5Q0511357Q
VOLKSWAGEN      5Q0511357K
VOLKSWAGEN      5Q0511357Q

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 37659 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 37659 ORIGINAL IMPERIUM:

Jerzy, Tłuszcz
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Witkowo
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Libiąż
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.