Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 51093 original imperium

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 51093 ORIGINAL IMPERIUM

51093 Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
54.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

51093

Strona zabudowy Oś przednia
Numer komponentu 2
dla numeru OE 31336789374
Masa [g] 352
nr EAN 8042115516283

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 51093 ORIGINAL IMPERIUM

Zestaw montażowy amortyzatora przód pasuje do: BMW 3 (F30, F80), 3 (F31), 4 (F33, F83), 4 GRAN COUPE (F36), 5 (F10), 5 (G30, F90), 6 (F12) 1.6-4.4 06.09-12.20
numery OEM:
BMW      31336776143
BMW      31336789373
BMW      31336789374
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 51093 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora 51093 ORIGINAL IMPERIUM:

2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.