Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 35123 original imperium

Dystans gumowy, resorowanie 35123 ORIGINAL IMPERIUM

35123 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

35123

Materiał PU (poliuretan)
Wysokość [mm] 118
Masa [g] 86
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 8033989204918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 35123 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 118mm, poliuretan) pasuje do: AUDI A1, A3, TT; SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO III; SKODA FABIA I 1.0-3.6 01.98-12.22
numery OEM:
AUDI      1K0511353N
SEAT      1K0511353N
SKODA      1K0511353N
VOLKSWAGEN      1K0511353N

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 35123 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 35123 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.