Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna QCP3306 QUINTON
SEAT | 06A 121 011E | |
SEAT | 06A 121 011F | |
SEAT | 06A 121 011T | |
SKODA | 06A 121 011C | |
SKODA | 06A 121 011E | |
SKODA | 06A 121 011EV | |
SKODA | 06A 121 011EX | |
SKODA | 06A 121 011L | |
SKODA | 06A 121 011T | |
SKODA | 06A 121 011TX | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011C | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011E | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011EV | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011EX | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011T | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 012 | |
AUDI | 06A 121 011C | |
AUDI | 06A 121 011E | |
AUDI | 06A 121 011EV | |
AUDI | 06A 121 011EX | |
AUDI | 06A 121 011L | |
AUDI | 06A 121 011LX | |
AUDI | 06A 121 011T | |
AUDI | 06A 121 011TX | |
VAG | 06A 121 011C | |
VAG | 06A 121 011E | |
VAG | 06A 121 011EX | |
VAG | 06A 121 011F | |
VAG | 06A 121 011FX | |
VAG | 06A 121 011G | |
VAG | 06A 121 011H | |
VAG | 06A 121 011HX | |
VAG | 06A 121 011L | |
VAG | 06A 121 011LX | |
VAG | 06A 121 011T | |
VAG | 06A 121 011TX | |
VAG | 06A 121 012 | |
VAG | 06A 121 012E | |
VAG | 06A 121 012G | |
VAG | 06A 121 012GX | |
VAG | 06A 121 012X | |
AUDI | 06A 121 011F | |
AUDI | 06A 121 012 | |
AUDI | 06A 121 012G | |
SEAT | 06A 121 012 | |
SEAT | 06A 121 012G | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011F | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011L | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 012G | |
VAG | 06A 121 011EV |
Zastosowanie Pompa wodna QCP3306 QUINTON w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020