Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR5237S QUINTON
QUINTON jest uznanym producentem wytwarzającym dobrej jakości końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka QR5237S znajdujący się w ofercie naszego sklepu. Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Końcówka drążka QUINTON charakteryzuje bardzo wysoka jakość wykonania, trwałość i odporność na przeciążenia. Opinie użytkowników o końcówce drążka QR5237S są jak najlepsze. Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymii ma wysokie notowania u warsztatowców. Końcówka drążka QR5237S ma zastosowanie do takich aut jak DAEWOO MATIZ (M100, M150) od 1998.09, CHEVROLET AVALANCHE od 2000.10 oraz wielu innych modeli aut. Zgodnie z informacjami wytwórcy części końcówka drążka oznaczonej numerem QR5237S, o jej dopasowaniu do samochodów DAEWOO, CHEVROLET, może się zdarzyć sytuacja, że niezbędny będzie kontakt z obsługą sklepu celem ustalenia poprawności doboru tej części zamiennej. Końcówka drążka QR5237S ma dobrą stosunek jakości i ceny. Nabycie tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR5237S QUINTON w samochodach:
Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego
Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.
Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.
Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.