Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G1-1155 optimal

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1155 OPTIMAL

G1-1155 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1155
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

G1-1155

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 73
Wymiar stożka [mm] 12,5
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,50 RHT F
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4031185027519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1155 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1155 DAE MATIZ L=P /ZE WSPOMAGANIEM/

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1155 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1155 producenta OPTIMAL

DAEWOO

KBJ029

CHEVROLET

93741091, KBJO29

numery OEM:
CHEVROLET      93741091
CHEVROLET      KBJO29
DAEWOO      KBJ029

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1155 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.