- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
- Opinie
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-03130 RTS
KOŃCÓWKA DR RTS 91-03130 DAE MATIZ
Części z kategorii końcówka drążka wytworzone w fabrykach znanego producenta części do samochodów, koncern RTS mają zastosowanie w wielu modelach nowoczesnych samochodów.
Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach RTS, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze 91-03130, produkowane są w oparciu o surowe normy jakościowe i z zachowaniem wysokich standardów. Producent RTS znany jest z wyjątkowo wysokiej jakości wykonania produkowanych w swoich zakładach części zamiennych. Zastosowanie dobrej jakości materiałów oraz nowoczesny park maszynowy, przynosi efekty w postaci części o konkurencyjnej trwałości. Końcówki drążka producenta RTS mają dobrą opinię u właścicieli samochodów i mechaników samochodowych zakładających je w swoich warsztatach.
Końcówka drążka 91-03130 ma zastosowanie do takich aut jak CHEVROLET SILVERADO 2500 HD Extended Cab Pickup od 2000.09, DAEWOO CIELO od 1995.02 oraz wielu innych modeli aut.
Aktualnie prezentowana część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, powinna pasować do samochodów marki CHEVROLET, DAEWOO jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tej części samochodowej.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz części końcówka drążka 91-03130 RTS znajdziesz wiele innych elementów samochodu producenta RTS. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na polskim i europejskim rynku motoryzacyjnym.
numery OEM:
CHEVROLET | | 93741077 |
CHEVROLET | | 93741091 |
DAEWOO | | 48810-070B00 |
DAEWOO | | 48810-078B00 |
DAEWOO | | 521136 |
DAEWOO | | KBJ029 |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-03130 RTS w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-03130 RTS:
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.