Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » QSRP719 quinton

Przekładnia kierownicza QSRP719 QUINTON

QSRP719 Przekładnia kierownicza QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

QSRP719

producent:

QUINTON

Tryb pracy:hydrauliczny

Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza QSRP719 QUINTON

numery OEM:
VAUXHALL      90 297 701
VAUXHALL      90 297 702
VAUXHALL      90 335 599
VAUXHALL      90 349 176
VAUXHALL      90 397 061
VAUXHALL      90 397 062
VAUXHALL      90 398 408
VAUXHALL      90 398 410
VAUXHALL      90 398 414
VAUXHALL      90 398 416
OPEL      9 00 222
OPEL      9 00 223
OPEL      9 00 229
OPEL      9 00 238
OPEL      9 00 246
OPEL      9 00 247
OPEL      9 00 620
OPEL      9 00 624
OPEL      9 00 633
OPEL      9 00 648
zamienniki:
16232 01
brak
LEMFÖRDER
51714
brak
SPIDAN
29149
brak
LEMFÖRDER

Zastosowanie Przekładnia kierownicza QSRP719 QUINTON w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.