Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP641 trw

Przekładnia kierownicza JRP641 TRW

JRP641 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP641
Przekładnia kierownicza JRP641

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP641

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Materiał Metal
Długość przyłącza [mm] 33
Długość całkowita [mm] 828
Materiał Stal
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319374

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP641 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.2-2.5 09.81-01.05
numery OEM:
OPEL      9 00 229
OPEL      9 00 238
OPEL      9 00 267
OPEL      9 00 336
OPEL      90295859
OPEL      90295861
OPEL      90297700
OPEL      90335599
OPEL      90335887
OPEL      90343010
OPEL      90349176
OPEL      90349177
OPEL      90350850
OPEL      90350854
OPEL      90398408
OPEL      90398414
OPEL      90442093
VAUXHALL      90398414
VAUXHALL      90442093
zamienniki:
G10-183
brak
OPTIMAL
51714
brak
SPIDAN
51883
brak
SPIDAN
26G46113
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP641 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.