Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-06508 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06508 RTS

91-06508 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-06508

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M12x1,25
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 72
Ciężar [kg] 0,284
nr EAN 8435130326706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06508 RTS

numery OEM:
HONDA      53540-611-010
HONDA      53540-611010
HONDA      53540-634-000
HONDA      53540-634000
HONDA      53540-659-003
HONDA      53540-659003
HONDA      53540-671-010
HONDA      53540-671010
HONDA      53540-679-004
HONDA      53540-679004
HONDA      53540-SA0-002
HONDA      53540-SA0-003
HONDA      53540-SA0-023
HONDA      53540-SA0003
HONDA      53540-SB0-003
HONDA      53540-SB0003
HONDA      53540-SB2-002
HONDA      53540-SB2-003
HONDA      53540-SB2-013
HONDA      53540-SB2002
HONDA      53540-SB2003
HONDA      53540-SB2013
HONDA      53540-SC2-003
HONDA      53540-SC2-004
HONDA      53540-SC2003
HONDA      53540-SC2004
HONDA      8941090411
HONDA      8941090412
ISUZU      8941090413
ROVER      GSJ187
ROVER      GSJ226
ROVER      GSJ274
ROVER      GSJ277
ROVER      GSJ281
TRIUMPH      N/A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06508 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06508 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.