Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 92-99507-010 rts

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-99507-010 RTS

92-99507-010 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

92-99507-010

producent:

RTS

Gwint zewn. 1 [mm] M18x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 206
Ciężar [kg] 0,4553
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8435130386786

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-99507-010 RTS

numery OEM:
BMW      32106774222
BMW      32106774223
BMW      32106777503
BMW      32106777504
BMW      32211095955
BMW      32211095956
BMW      32211096897
BMW      32211096898
ALPINA      32106774222
ALPINA      32106774223
ALPINA      32106777503
ALPINA      32106777504
ALPINA      32211095955
ALPINA      32211095956
ALPINA      32211096897
ALPINA      32211096898

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-99507-010 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-99507-010 RTS:

2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.