Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 55165801 RUVILLE/FAG
MERCEDES-BENZ | 011 154 82 02 | |
MERCEDES-BENZ | 011 997 92 92 | |
MERCEDES-BENZ | 011 997 94 92 | |
MERCEDES-BENZ | 0111548202 | |
MERCEDES-BENZ | 0119979292 | |
MERCEDES-BENZ | 0119979492 | |
MERCEDES-BENZ | 012 154 43 02 | |
MERCEDES-BENZ | 012 997 77 92 | |
MERCEDES-BENZ | 0121544302 | |
MERCEDES-BENZ | 0129977792 | |
MERCEDES-BENZ | 013 997 15 92 | |
MERCEDES-BENZ | 0139971592 | |
MERCEDES-BENZ | 014 997 33 92 | |
MERCEDES-BENZ | 0149973392 | |
MERCEDES-BENZ | 166 155 02 15 | |
MERCEDES-BENZ | 166 200 06 70 | |
MERCEDES-BENZ | 166 200 09 70 | |
MERCEDES-BENZ | 1661550215 | |
MERCEDES-BENZ | 1662000670 | |
MERCEDES-BENZ | 1662000970 | |
MERCEDES-BENZ | 668 200 05 70 | |
MERCEDES-BENZ | 6682000570 | |
MERCEDES-BENZ | A 011 154 82 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 011 997 92 92 | |
MERCEDES-BENZ | A 011 997 94 92 | |
MERCEDES-BENZ | A 012 154 43 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 012 997 77 92 | |
MERCEDES-BENZ | A 013 997 15 92 | |
MERCEDES-BENZ | A 014 997 33 92 | |
MERCEDES-BENZ | A 166 155 02 15 | |
MERCEDES-BENZ | A 166 200 06 70 | |
MERCEDES-BENZ | A 166 200 09 70 | |
MERCEDES-BENZ | A 668 200 05 70 | |
MERCEDES-BENZ | A0111548202 | |
MERCEDES-BENZ | A0119979292 | |
MERCEDES-BENZ | A0119979492 | |
MERCEDES-BENZ | A0121544302 | |
MERCEDES-BENZ | A0129977792 | |
MERCEDES-BENZ | A0139971592 | |
MERCEDES-BENZ | A0149973392 | |
MERCEDES-BENZ | A1661550215 | |
MERCEDES-BENZ | A1662000670 | |
MERCEDES-BENZ | A1662000970 | |
MERCEDES-BENZ | A6682000570 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 55165801 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 55165801 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.