Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55302701 RUVILLE/FAG
OPEL | 56 36 356 | |
OPEL | 56 36 364 | |
OPEL | 56 36 560 | |
OPEL | 56 36 721 | |
OPEL | 56 36 722 | |
OPEL | 5636356 | |
OPEL | 5636364 | |
OPEL | 5636560 | |
OPEL | 5636721 | |
OPEL | 5636722 | |
OPEL | 6 36 372 | |
OPEL | 6 36 561 | |
OPEL | 6 36 566 | |
OPEL | 6 36 722 | |
OPEL | 6 36 734 | |
OPEL | 6 36 740 | |
OPEL | 6 36 748 | |
OPEL | 6 36 749 | |
OPEL | 636372 | |
OPEL | 636561 | |
OPEL | 636566 | |
OPEL | 636722 | |
OPEL | 636734 | |
OPEL | 636740 | |
OPEL | 636748 | |
OPEL | 636749 | |
OPEL | 90353176 | |
OPEL | 90353179 | |
OPEL | 90354782 | |
OPEL | 90410223 | |
OPEL | 90499101 | |
OPEL | 90499401 | |
OPEL | 90531677 | |
OPEL | 90531678 | |
OPEL | 90570525 | |
OPEL | 9117695 | |
OPEL | 9128723 | |
OPEL | 9192178 | |
OPEL | 9202478 | |
VAUXHALL | 56 36 356 | |
VAUXHALL | 56 36 364 | |
VAUXHALL | 56 36 560 | |
VAUXHALL | 56 36 722 | |
VAUXHALL | 5636356 | |
VAUXHALL | 5636364 | |
VAUXHALL | 5636560 | |
VAUXHALL | 5636722 | |
VAUXHALL | 6 36 372 | |
VAUXHALL | 6 36 561 | |
VAUXHALL | 6 36 566 | |
VAUXHALL | 6 36 734 | |
VAUXHALL | 6 36 740 | |
VAUXHALL | 6 36 749 | |
VAUXHALL | 636372 | |
VAUXHALL | 636561 | |
VAUXHALL | 636566 | |
VAUXHALL | 636734 | |
VAUXHALL | 636740 | |
VAUXHALL | 636749 | |
VAUXHALL | 90353176 | |
VAUXHALL | 90353179 | |
VAUXHALL | 90354782 | |
VAUXHALL | 90410223 | |
VAUXHALL | 90499401 | |
VAUXHALL | 90531677 | |
VAUXHALL | 90531678 | |
VAUXHALL | 90570525 | |
VAUXHALL | 9117695 | |
VAUXHALL | 9128723 | |
VAUXHALL | 9202478 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55302701 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55302701 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020