Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 55355803 RUVILLE/FAG
OPEL | 12 02 271 | |
OPEL | 12 04 426 | |
OPEL | 12 04 429 | |
OPEL | 1202271 | |
OPEL | 1204426 | |
OPEL | 1204429 | |
OPEL | 13 40 023 | |
OPEL | 13 40 248 | |
OPEL | 1340023 | |
OPEL | 1340248 | |
OPEL | 47 08 770 | |
OPEL | 4708770 | |
OPEL | 55185074 | |
OPEL | 55562245 | |
OPEL | 55570508 | |
OPEL | 55574238 | |
OPEL | 55582037 | |
OPEL | 6 36 166 | |
OPEL | 62 04 201 | |
OPEL | 62 04 212 | |
OPEL | 62 04 213 | |
OPEL | 62 04 229 | |
OPEL | 62 04 257 | |
OPEL | 62 04 258 | |
OPEL | 62 04 259 | |
OPEL | 62 04 261 | |
OPEL | 62 04 273 | |
OPEL | 62 04 280 | |
OPEL | 62 04 281 | |
OPEL | 62 04 282 | |
OPEL | 62 04 283 | |
OPEL | 62 04 286 | |
OPEL | 6204201 | |
OPEL | 6204212 | |
OPEL | 6204213 | |
OPEL | 6204229 | |
OPEL | 6204257 | |
OPEL | 6204258 | |
OPEL | 6204259 | |
OPEL | 6204261 | |
OPEL | 6204273 | |
OPEL | 6204280 | |
OPEL | 6204281 | |
OPEL | 6204282 | |
OPEL | 6204283 | |
OPEL | 6204286 | |
OPEL | 63 40 554 | |
OPEL | 63 40 676 | |
OPEL | 6340554 | |
OPEL | 6340676 | |
OPEL | 636166 | |
OPEL | 93193594 | |
VAUXHALL | 13 40 023 | |
VAUXHALL | 13 40 248 | |
VAUXHALL | 1340023 | |
VAUXHALL | 1340248 | |
VAUXHALL | 47 08 770 | |
VAUXHALL | 4708770 | |
VAUXHALL | 55185074 | |
VAUXHALL | 55562245 | |
VAUXHALL | 55570508 | |
VAUXHALL | 55574238 | |
VAUXHALL | 55582037 | |
VAUXHALL | 6 36 166 | |
VAUXHALL | 63 40 554 | |
VAUXHALL | 63 40 676 | |
VAUXHALL | 6340554 | |
VAUXHALL | 6340676 | |
VAUXHALL | 636166 | |
VAUXHALL | 93193594 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 55355803 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 55355803 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.