Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55456711 RUVILLE/FAG
SEAT | 036 109 119 M | |
SEAT | 036 109 119 Q | |
SEAT | 036 109 181 A | |
SEAT | 036 109 181 B | |
SEAT | 036 109 243 AB | |
SEAT | 036 109 243 AD | |
SEAT | 036 109 243 AF | |
SEAT | 036 109 243 E | |
SEAT | 036 109 243 F | |
SEAT | 036 109 243 L | |
SEAT | 036 109 243 R | |
SEAT | 036 109 244 C | |
SEAT | 036 109 244 D | |
SEAT | 036 109 244 J | |
SEAT | 036109119M | |
SEAT | 036109119Q | |
SEAT | 036109181A | |
SEAT | 036109181B | |
SEAT | 036109243AB | |
SEAT | 036109243AD | |
SEAT | 036109243AF | |
SEAT | 036109243E | |
SEAT | 036109243F | |
SEAT | 036109243L | |
SEAT | 036109243R | |
SEAT | 036109244C | |
SEAT | 036109244D | |
SEAT | 036109244J | |
VOLKSWAGEN | 036 109 119 M | |
VOLKSWAGEN | 036 109 119 P | |
VOLKSWAGEN | 036 109 119 Q | |
VOLKSWAGEN | 036 109 181 A | |
VOLKSWAGEN | 036 109 181 B | |
VOLKSWAGEN | 036 109 243 AB | |
VOLKSWAGEN | 036 109 243 AD | |
VOLKSWAGEN | 036 109 243 AF | |
VOLKSWAGEN | 036 109 243 E | |
VOLKSWAGEN | 036 109 243 F | |
VOLKSWAGEN | 036 109 243 L | |
VOLKSWAGEN | 036 109 243 R | |
VOLKSWAGEN | 036 109 244 C | |
VOLKSWAGEN | 036 109 244 D | |
VOLKSWAGEN | 036 109 244 J | |
VOLKSWAGEN | 036109119M | |
VOLKSWAGEN | 036109119P | |
VOLKSWAGEN | 036109119Q | |
VOLKSWAGEN | 036109181A | |
VOLKSWAGEN | 036109181B | |
VOLKSWAGEN | 036109243AB | |
VOLKSWAGEN | 036109243AD | |
VOLKSWAGEN | 036109243AF | |
VOLKSWAGEN | 036109243E | |
VOLKSWAGEN | 036109243F | |
VOLKSWAGEN | 036109243L | |
VOLKSWAGEN | 036109243R | |
VOLKSWAGEN | 036109244C | |
VOLKSWAGEN | 036109244D | |
VOLKSWAGEN | 036109244J |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55456711 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55456711 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020