Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55494701 RUVILLE/FAG
| AUDI | 038 109 119 L | |
| AUDI | 038 109 119 N | |
| AUDI | 038 109 119 P | |
| AUDI | 038109119L | |
| AUDI | 038109119N | |
| AUDI | 038109119P | |
| AUDI | 03L 109 244 C | |
| AUDI | 03L109244C | |
| AUDI | 045 109 243 A | |
| AUDI | 045 109 243 C | |
| AUDI | 045 109 244 A | |
| AUDI | 045109243A | |
| AUDI | 045109243C | |
| AUDI | 045109244A | |
| SEAT | 038 109 119 L | |
| SEAT | 038 109 119 N | |
| SEAT | 038 109 119 P | |
| SEAT | 038109119L | |
| SEAT | 038109119N | |
| SEAT | 038109119P | |
| SEAT | 03L 109 244 C | |
| SEAT | 03L109244C | |
| SEAT | 045 109 243 A | |
| SEAT | 045 109 243 C | |
| SEAT | 045 109 244 A | |
| SEAT | 045109243A | |
| SEAT | 045109243C | |
| SEAT | 045109244A | |
| SKODA | 038 109 119 L | |
| SKODA | 038 109 119 N | |
| SKODA | 038 109 119 P | |
| SKODA | 038109119L | |
| SKODA | 038109119N | |
| SKODA | 038109119P | |
| SKODA | 03L 109 244 C | |
| SKODA | 03L109244C | |
| SKODA | 045 109 243 A | |
| SKODA | 045 109 243 C | |
| SKODA | 045 109 244 A | |
| SKODA | 045109243A | |
| SKODA | 045109243C | |
| SKODA | 045109244A | |
| VOLKSWAGEN | 038 109 119 L | |
| VOLKSWAGEN | 038 109 119 N | |
| VOLKSWAGEN | 038 109 119 P | |
| VOLKSWAGEN | 038109119L | |
| VOLKSWAGEN | 038109119N | |
| VOLKSWAGEN | 038109119P | |
| VOLKSWAGEN | 03L 109 244 C | |
| VOLKSWAGEN | 03L109244C | |
| VOLKSWAGEN | 045 109 243 A | |
| VOLKSWAGEN | 045 109 243 C | |
| VOLKSWAGEN | 045 109 244 A | |
| VOLKSWAGEN | 045109243A | |
| VOLKSWAGEN | 045109243C | |
| VOLKSWAGEN | 045109244A |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55494701 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55494701 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.