Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55566711 RUVILLE/FAG
NISSAN | 13070-00Q0L | |
NISSAN | 13070-00QAA | |
NISSAN | 13070-00QAB | |
NISSAN | 13070-3001R | |
NISSAN | 1307000Q0L | |
NISSAN | 1307000QAA | |
NISSAN | 1307000QAB | |
NISSAN | 130703001R | |
NISSAN | 16806-00Q0H | |
NISSAN | 16806-00Q0M | |
NISSAN | 16806-00Q1M | |
NISSAN | 16806-00QA1 | |
NISSAN | 16806-00QA7 | |
NISSAN | 16806-00QAA | |
NISSAN | 1680600Q0H | |
NISSAN | 1680600Q0M | |
NISSAN | 1680600Q1M | |
NISSAN | 1680600QA1 | |
NISSAN | 1680600QA7 | |
NISSAN | 1680600QAA | |
NISSAN | A3070-00Q0A | |
NISSAN | A307000Q0A | |
RENAULT | 11 93 162 59R | |
RENAULT | 119316259R | |
RENAULT | 13 07 011 92R | |
RENAULT | 13 07 030 01R | |
RENAULT | 13 0C 175 29R | |
RENAULT | 130701192R | |
RENAULT | 130703001R | |
RENAULT | 130C17529R | |
RENAULT | 77 00 101 248 | |
RENAULT | 77 00 107 150 | |
RENAULT | 77 00 108 117 | |
RENAULT | 77 00 108 412 | |
RENAULT | 77 00 113 558 | |
RENAULT | 7700101248 | |
RENAULT | 7700107150 | |
RENAULT | 7700108117 | |
RENAULT | 7700108412 | |
RENAULT | 7700113558 | |
RENAULT | 82 00 142 350 | |
RENAULT | 82 00 208 422 | |
RENAULT | 82 00 244 615 | |
RENAULT | 82 00 537 023 | |
RENAULT | 82 00 537 026 | |
RENAULT | 82 00 585 576 | |
RENAULT | 82 00 897 097 | |
RENAULT | 82 00 897 100 | |
RENAULT | 82 01 058 069 | |
RENAULT | 82 01 069 699 | |
RENAULT | 8200142350 | |
RENAULT | 8200208422 | |
RENAULT | 8200244615 | |
RENAULT | 8200537023 | |
RENAULT | 8200537026 | |
RENAULT | 8200585576 | |
RENAULT | 8200897097 | |
RENAULT | 8200897100 | |
RENAULT | 8201058069 | |
RENAULT | 8201069699 | |
DACIA | 82 01 058 069 | |
DACIA | 8201058069 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55566711 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55566711 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.