Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55921731 RUVILLE/FAG
CITROËN | 0816.E4 | |
CITROËN | 0816E4 | |
CITROËN | 0829.60 | |
CITROËN | 0829.61 | |
CITROËN | 0829.62 | |
CITROËN | 0829.63 | |
CITROËN | 082960 | |
CITROËN | 082961 | |
CITROËN | 082962 | |
CITROËN | 082963 | |
CITROËN | 0830.28 | |
CITROËN | 0830.29 | |
CITROËN | 0830.30 | |
CITROËN | 0830.31 | |
CITROËN | 083028 | |
CITROËN | 083029 | |
CITROËN | 083030 | |
CITROËN | 083031 | |
CITROËN | 16 095 248 80 | |
CITROËN | 1609524880 | |
CITROËN | 94 008 296 29 | |
CITROËN | 9400829629 | |
CITROËN | 96 296 777 | |
CITROËN | 96 381 153 80 | |
CITROËN | 96 759 966 80 | |
CITROËN | 96296777 | |
CITROËN | 9638115380 | |
CITROËN | 9675996680 | |
FIAT | 71771597 | |
FIAT | 9400829629 | |
FIAT | 9400830289 | |
FIAT | 9400830319 | |
LANCIA | 9400829629 | |
LANCIA | 9400830319 | |
PEUGEOT | 0816.E4 | |
PEUGEOT | 0816E4 | |
PEUGEOT | 0829.60 | |
PEUGEOT | 0829.61 | |
PEUGEOT | 0829.62 | |
PEUGEOT | 0829.63 | |
PEUGEOT | 082960 | |
PEUGEOT | 082961 | |
PEUGEOT | 082962 | |
PEUGEOT | 082963 | |
PEUGEOT | 0830.28 | |
PEUGEOT | 0830.29 | |
PEUGEOT | 0830.30 | |
PEUGEOT | 0830.31 | |
PEUGEOT | 083028 | |
PEUGEOT | 083029 | |
PEUGEOT | 083030 | |
PEUGEOT | 083031 | |
PEUGEOT | 16 095 248 80 | |
PEUGEOT | 1609524880 | |
PEUGEOT | 94 008 296 29 | |
PEUGEOT | 9400829629 | |
PEUGEOT | 96 296 777 | |
PEUGEOT | 96 381 153 80 | |
PEUGEOT | 96 759 966 80 | |
PEUGEOT | 96296777 | |
PEUGEOT | 9638115380 | |
PEUGEOT | 9675996680 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55921731 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55921731 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020