Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56036701 RUVILLE/FAG
ALFA ROMEO | 55192323 | |
ALFA ROMEO | 55200441 | |
ALFA ROMEO | 55212159 | |
ALFA ROMEO | 60813592 | |
FIAT | 55183527 | |
FIAT | 55191315 | |
FIAT | 55200072 | |
FIAT | 55200441 | |
FIAT | 55208381 | |
FIAT | 55215666 | |
FIAT | 55238027 | |
FIAT | 60813590 | |
FIAT | 71747799 | |
FIAT | 71777946 | |
FIAT | 777 8565 | |
FIAT | 7778565 | |
OPEL | 55200072 | |
OPEL | 55212159 | |
OPEL | 55238027 | |
OPEL | 55566028 | |
OPEL | 56 36 456 | |
OPEL | 56 36 475 | |
OPEL | 56 36 743 | |
OPEL | 56 36 745 | |
OPEL | 5636456 | |
OPEL | 5636475 | |
OPEL | 5636743 | |
OPEL | 5636745 | |
OPEL | 6 36 270 | |
OPEL | 6 36 317 | |
OPEL | 6 36 685 | |
OPEL | 6 36 931 | |
OPEL | 636270 | |
OPEL | 636317 | |
OPEL | 636685 | |
OPEL | 636931 | |
OPEL | 93178807 | |
OPEL | 93178816 | |
OPEL | 93181966 | |
OPEL | 93186866 | |
SUZUKI | 12781-79J50 | |
SUZUKI | 12781-79J51 | |
SUZUKI | 1278179J50 | |
SUZUKI | 1278179J51 | |
SUZUKI | 12810-79J52 | |
SUZUKI | 1281079J52 | |
VAUXHALL | 55200072 | |
VAUXHALL | 55212159 | |
VAUXHALL | 55238027 | |
VAUXHALL | 55566028 | |
VAUXHALL | 56 36 456 | |
VAUXHALL | 56 36 475 | |
VAUXHALL | 56 36 745 | |
VAUXHALL | 5636456 | |
VAUXHALL | 5636475 | |
VAUXHALL | 5636745 | |
VAUXHALL | 6 36 270 | |
VAUXHALL | 6 36 317 | |
VAUXHALL | 6 36 685 | |
VAUXHALL | 6 36 931 | |
VAUXHALL | 636270 | |
VAUXHALL | 636317 | |
VAUXHALL | 636685 | |
VAUXHALL | 636931 | |
VAUXHALL | 93178816 | |
VAUXHALL | 93181966 | |
VAUXHALL | 93186866 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56036701 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56036701 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.