Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56340701 RUVILLE/FAG
AUDI | 038 109 244 J | |
AUDI | 038 109 244 N | |
AUDI | 038109244J | |
AUDI | 038109244N | |
AUDI | 03G 109 244 | |
AUDI | 03G109244 | |
AUDI | 03L 109 243 A | |
AUDI | 03L 109 243 E | |
AUDI | 03L 109 244 C | |
AUDI | 03L109243A | |
AUDI | 03L109243E | |
AUDI | 03L109244C | |
AUDI | 045 109 244 A | |
AUDI | 045109244A | |
SEAT | 038 109 244 J | |
SEAT | 038 109 244 N | |
SEAT | 038109244J | |
SEAT | 038109244N | |
SEAT | 03G 109 244 | |
SEAT | 03G109244 | |
SEAT | 03L 109 243 A | |
SEAT | 03L 109 243 E | |
SEAT | 03L 109 244 C | |
SEAT | 03L109243A | |
SEAT | 03L109243E | |
SEAT | 03L109244C | |
SEAT | 045 109 244 A | |
SEAT | 045109244A | |
SKODA | 038 109 244 J | |
SKODA | 038 109 244 N | |
SKODA | 038109244J | |
SKODA | 038109244N | |
SKODA | 03G 109 244 | |
SKODA | 03G109244 | |
SKODA | 03L 109 243 A | |
SKODA | 03L 109 243 E | |
SKODA | 03L 109 244 C | |
SKODA | 03L109243A | |
SKODA | 03L109243E | |
SKODA | 03L109244C | |
SKODA | 045 109 244 A | |
SKODA | 045109244A | |
VOLKSWAGEN | 038 109 244 J | |
VOLKSWAGEN | 038 109 244 N | |
VOLKSWAGEN | 038109244J | |
VOLKSWAGEN | 038109244N | |
VOLKSWAGEN | 03G 109 244 | |
VOLKSWAGEN | 03G109244 | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 119 | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 119 D | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 119 F | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 243 A | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 243 E | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 244 C | |
VOLKSWAGEN | 03L109119 | |
VOLKSWAGEN | 03L109119D | |
VOLKSWAGEN | 03L109119F | |
VOLKSWAGEN | 03L109243A | |
VOLKSWAGEN | 03L109243E | |
VOLKSWAGEN | 03L109244C | |
VOLKSWAGEN | 045 109 244 A | |
VOLKSWAGEN | 045109244A |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56340701 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56340701 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020