Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56602711 RUVILLE/FAG
CITROËN | 0816.72 | |
CITROËN | 081672 | |
CITROËN | 0829.30 | |
CITROËN | 0829.45 | |
CITROËN | 082930 | |
CITROËN | 082945 | |
CITROËN | 0830.14 | |
CITROËN | 0830.16 | |
CITROËN | 0830.36 | |
CITROËN | 0830.37 | |
CITROËN | 0830.63 | |
CITROËN | 083014 | |
CITROËN | 083016 | |
CITROËN | 083036 | |
CITROËN | 083037 | |
CITROËN | 083063 | |
CITROËN | 16 118 988 80 | |
CITROËN | 1611898880 | |
CITROËN | 95 640 195 | |
CITROËN | 95640195 | |
CITROËN | 96 099 089 | |
CITROËN | 96 194 727 | |
CITROËN | 96 201 309 | |
CITROËN | 96099089 | |
CITROËN | 96194727 | |
CITROËN | 96201309 | |
NISSAN | 13028-6F900 | |
NISSAN | 130286F900 | |
NISSAN | 13070-6F900 | |
NISSAN | 13070-6F901 | |
NISSAN | 130706F900 | |
NISSAN | 130706F901 | |
NISSAN | 13077-6F900 | |
NISSAN | 13077-6F901 | |
NISSAN | 130776F900 | |
NISSAN | 130776F901 | |
PEUGEOT | 0816.72 | |
PEUGEOT | 081672 | |
PEUGEOT | 0829.30 | |
PEUGEOT | 0829.45 | |
PEUGEOT | 082930 | |
PEUGEOT | 082945 | |
PEUGEOT | 0830.11 | |
PEUGEOT | 0830.14 | |
PEUGEOT | 0830.16 | |
PEUGEOT | 0830.36 | |
PEUGEOT | 0830.37 | |
PEUGEOT | 0830.63 | |
PEUGEOT | 083011 | |
PEUGEOT | 083014 | |
PEUGEOT | 083016 | |
PEUGEOT | 083036 | |
PEUGEOT | 083037 | |
PEUGEOT | 083063 | |
PEUGEOT | 16 118 988 80 | |
PEUGEOT | 1611898880 | |
PEUGEOT | 95 640 195 | |
PEUGEOT | 95640195 | |
PEUGEOT | 96 201 309 | |
PEUGEOT | 96201309 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56602711 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56602711 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.