Liczba zębów 1 | 136 | |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4005108598486 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0119 30 INA
CITROËN | 0816.72 | |
CITROËN | 081672 | |
CITROËN | 0829.30 | |
CITROËN | 0829.45 | |
CITROËN | 082930 | |
CITROËN | 082945 | |
CITROËN | 0830.46 | |
CITROËN | 0830.63 | |
CITROËN | 083046 | |
CITROËN | 083063 | |
CITROËN | 1201.58 | |
CITROËN | 1201.E4 | |
CITROËN | 1201.E6 | |
CITROËN | 120158 | |
CITROËN | 1201E4 | |
CITROËN | 1201E6 | |
CITROËN | 1207.25 | |
CITROËN | 120725 | |
CITROËN | 16 118 988 80 | |
CITROËN | 1611898880 | |
CITROËN | 95 640 195 | |
CITROËN | 95640195 | |
CITROËN | 96 085 642 80 | |
CITROËN | 9608564280 | |
NISSAN | 13028-6F900 | |
NISSAN | 130286F900 | |
NISSAN | 13070-6F900 | |
NISSAN | 13070-6F901 | |
NISSAN | 130706F900 | |
NISSAN | 130706F901 | |
NISSAN | 21010-6F907 | |
NISSAN | 210106F907 | |
PEUGEOT | 0816.72 | |
PEUGEOT | 081672 | |
PEUGEOT | 0829.30 | |
PEUGEOT | 0829.45 | |
PEUGEOT | 082930 | |
PEUGEOT | 082945 | |
PEUGEOT | 0830.46 | |
PEUGEOT | 0830.63 | |
PEUGEOT | 083046 | |
PEUGEOT | 083063 | |
PEUGEOT | 1201.58 | |
PEUGEOT | 1201.E4 | |
PEUGEOT | 1201.E6 | |
PEUGEOT | 120158 | |
PEUGEOT | 1201E4 | |
PEUGEOT | 1201E6 | |
PEUGEOT | 1207.25 | |
PEUGEOT | 120725 | |
PEUGEOT | 16 118 988 80 | |
PEUGEOT | 1611898880 | |
PEUGEOT | 95 640 195 | |
PEUGEOT | 95640195 | |
PEUGEOT | 96 085 642 80 | |
PEUGEOT | 9608564280 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0119 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0119 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020