Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56620702 RUVILLE/FAG
CITROËN | 00 000 829 19 | |
CITROËN | 00 000 829 54 | |
CITROËN | 0000082919 | |
CITROËN | 0000082954 | |
CITROËN | 0816.71 | |
CITROËN | 081671 | |
CITROËN | 0820.53 | |
CITROËN | 082053 | |
CITROËN | 0829.19 | |
CITROËN | 0829.54 | |
CITROËN | 082919 | |
CITROËN | 082954 | |
CITROËN | 95 639 605 | |
CITROËN | 95639605 | |
CITROËN | 96 058 570 | |
CITROËN | 96 100 168 | |
CITROËN | 96 141 369 | |
CITROËN | 96 281 179 | |
CITROËN | 96058570 | |
CITROËN | 96100168 | |
CITROËN | 96141369 | |
CITROËN | 96281179 | |
CITROËN | 97 522 886 | |
CITROËN | 97 535 002 | |
CITROËN | 97522886 | |
CITROËN | 97535002 | |
FIAT | 71739922 | |
FIAT | 96197793 | |
LANCIA | 71739922 | |
LANCIA | 9400831069 | |
LANCIA | 96197793 | |
LANCIA | 9619779380 | |
PEUGEOT | 00 000 829 19 | |
PEUGEOT | 00 000 829 54 | |
PEUGEOT | 0000082919 | |
PEUGEOT | 0000082954 | |
PEUGEOT | 0816.48 | |
PEUGEOT | 0816.60 | |
PEUGEOT | 0816.62 | |
PEUGEOT | 0816.71 | |
PEUGEOT | 081648 | |
PEUGEOT | 081660 | |
PEUGEOT | 081662 | |
PEUGEOT | 081671 | |
PEUGEOT | 0820.53 | |
PEUGEOT | 082053 | |
PEUGEOT | 0829.19 | |
PEUGEOT | 0829.54 | |
PEUGEOT | 082919 | |
PEUGEOT | 082954 | |
PEUGEOT | 95 639 605 | |
PEUGEOT | 95639605 | |
PEUGEOT | 96 058 570 | |
PEUGEOT | 96 100 168 | |
PEUGEOT | 96 281 179 | |
PEUGEOT | 96058570 | |
PEUGEOT | 96100168 | |
PEUGEOT | 96281179 | |
PEUGEOT | 97 522 886 | |
PEUGEOT | 97 535 002 | |
PEUGEOT | 97522886 | |
PEUGEOT | 97535002 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56620702 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56620702 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.