Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56664701 RUVILLE/FAG
CITROËN | 0816.K4 | |
CITROËN | 0816.L1 | |
CITROËN | 0816K4 | |
CITROËN | 0816L1 | |
CITROËN | 0829.F8 | |
CITROËN | 0829F8 | |
CITROËN | 0830.75 | |
CITROËN | 083075 | |
CITROËN | 16 087 461 80 | |
CITROËN | 1608746180 | |
CITROËN | 96 705 687 80 | |
CITROËN | 96 725 750 80 | |
CITROËN | 96 726 237 80 | |
CITROËN | 96 735 280 80 | |
CITROËN | 96 735 691 80 | |
CITROËN | 96 759 966 80 | |
CITROËN | 96 877 225 80 | |
CITROËN | 9670568780 | |
CITROËN | 9672575080 | |
CITROËN | 9672623780 | |
CITROËN | 9673528080 | |
CITROËN | 9673569180 | |
CITROËN | 9675996680 | |
CITROËN | 9687722580 | |
FORD | 1 753 582 | |
FORD | 1753582 | |
FORD | AV2Q-8B596-AA | |
FORD | AV2Q8B596AA | |
PEUGEOT | 0816.K4 | |
PEUGEOT | 0816.L1 | |
PEUGEOT | 0816K4 | |
PEUGEOT | 0816L1 | |
PEUGEOT | 0829.F8 | |
PEUGEOT | 0829F8 | |
PEUGEOT | 0830.75 | |
PEUGEOT | 083075 | |
PEUGEOT | 16 087 461 80 | |
PEUGEOT | 1608746180 | |
PEUGEOT | 96 705 687 80 | |
PEUGEOT | 96 725 750 80 | |
PEUGEOT | 96 726 237 80 | |
PEUGEOT | 96 735 280 80 | |
PEUGEOT | 96 735 691 80 | |
PEUGEOT | 96 759 966 80 | |
PEUGEOT | 96 877 225 80 | |
PEUGEOT | 9670568780 | |
PEUGEOT | 9672575080 | |
PEUGEOT | 9672623780 | |
PEUGEOT | 9673528080 | |
PEUGEOT | 9673569180 | |
PEUGEOT | 9675996680 | |
PEUGEOT | 9687722580 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56664701 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56664701 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.