Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56676701 RUVILLE/FAG
CITROËN | 0816.K4 | |
CITROËN | 0816.L1 | |
CITROËN | 0816K4 | |
CITROËN | 0816L1 | |
CITROËN | 0830.75 | |
CITROËN | 083075 | |
CITROËN | 16 069 481 80 | |
CITROËN | 16 087 461 80 | |
CITROËN | 16 135 620 80 | |
CITROËN | 1606948180 | |
CITROËN | 1608746180 | |
CITROËN | 1613562080 | |
CITROËN | 96 735 280 80 | |
CITROËN | 96 759 966 80 | |
CITROËN | 9673528080 | |
CITROËN | 9675996680 | |
FORD | 1725441 | |
FORD | 1738649 | |
FORD | 1739145 | |
FORD | 1753582 | |
FORD | 1782087 | |
FORD | AV2Q-6K288-BA | |
FORD | AV2Q-8B596-AA | |
FORD | AV2Q6K288BA | |
FORD | AV2Q8B596AA | |
FORD | AV6Q-6M250-AB | |
FORD | AV6Q6M250AB | |
FORD | CV2Q-6B217-AA | |
FORD | CV2Q-6B217-AB | |
FORD | CV2Q-6B217-AC | |
FORD | CV2Q6B217AA | |
FORD | CV2Q6B217AB | |
FORD | CV2Q6B217AC | |
PEUGEOT | 0816.K4 | |
PEUGEOT | 0816.L1 | |
PEUGEOT | 0816K4 | |
PEUGEOT | 0816L1 | |
PEUGEOT | 0830.75 | |
PEUGEOT | 083075 | |
PEUGEOT | 16 069 481 80 | |
PEUGEOT | 16 087 461 80 | |
PEUGEOT | 16 135 620 80 | |
PEUGEOT | 1606948180 | |
PEUGEOT | 1608746180 | |
PEUGEOT | 1613562080 | |
PEUGEOT | 96 735 280 80 | |
PEUGEOT | 96 759 966 80 | |
PEUGEOT | 96 776 558 80 | |
PEUGEOT | 96 776 627 80 | |
PEUGEOT | 9673528080 | |
PEUGEOT | 9675996680 | |
PEUGEOT | 9677655880 | |
PEUGEOT | 9677662780 | |
PEUGEOT | 98 013 763 80 | |
PEUGEOT | 9801376380 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56676701 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 56676701 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.