Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65010 RUVILLE/FAG
BMW | 1 274 583 | |
BMW | 1 284 680 | |
BMW | 1 286 355 | |
BMW | 1 286 358 | |
BMW | 1 721 477 | |
BMW | 11 51 1 274 583 | |
BMW | 11 51 1 274 584 | |
BMW | 11 51 1 284 680 | |
BMW | 11 51 1 286 355 | |
BMW | 11 51 1 286 358 | |
BMW | 11 51 1 721 477 | |
BMW | 11 51 9 070 755 | |
BMW | 11511274583 | |
BMW | 11511274584 | |
BMW | 11511284680 | |
BMW | 11511286355 | |
BMW | 11511286358 | |
BMW | 11511721477 | |
BMW | 11519070755 | |
BMW | 1274583 | |
BMW | 1284680 | |
BMW | 1286355 | |
BMW | 1286358 | |
BMW | 1721477 | |
BUGATTI | PA0209 |
Zastosowanie Pompa wodna 65010 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65010 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.