Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65135 RUVILLE/FAG
MERCEDES-BENZ | 541 200 01 01 | |
MERCEDES-BENZ | 541 200 02 01 | |
MERCEDES-BENZ | 541 200 07 01 | |
MERCEDES-BENZ | 541 200 12 01 | |
MERCEDES-BENZ | 541 200 14 01 | |
MERCEDES-BENZ | 5412000101 | |
MERCEDES-BENZ | 5412000201 | |
MERCEDES-BENZ | 5412000701 | |
MERCEDES-BENZ | 5412001201 | |
MERCEDES-BENZ | 5412001401 | |
MERCEDES-BENZ | 542 100 11 01 | |
MERCEDES-BENZ | 542 200 05 01 | |
MERCEDES-BENZ | 542 200 15 01 | |
MERCEDES-BENZ | 542 200 19 01 | |
MERCEDES-BENZ | 542 201 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | 542 201 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | 5421001101 | |
MERCEDES-BENZ | 5422000501 | |
MERCEDES-BENZ | 5422001501 | |
MERCEDES-BENZ | 5422001901 | |
MERCEDES-BENZ | 5422010001 | |
MERCEDES-BENZ | 5422010301 | |
MERCEDES-BENZ | A 541 200 01 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 541 200 02 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 541 200 07 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 541 200 12 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 542 100 11 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 542 200 05 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 542 200 15 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 542 200 19 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 542 201 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 542 201 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | A5412000101 | |
MERCEDES-BENZ | A5412000201 | |
MERCEDES-BENZ | A5412000701 | |
MERCEDES-BENZ | A5412001201 | |
MERCEDES-BENZ | A5421001101 | |
MERCEDES-BENZ | A5422000501 | |
MERCEDES-BENZ | A5422001501 | |
MERCEDES-BENZ | A5422001901 | |
MERCEDES-BENZ | A5422010001 | |
MERCEDES-BENZ | A5422010301 |
Zastosowanie Pompa wodna 65135 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65135 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.