Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65148 RUVILLE/FAG
MERCEDES-BENZ | 352 200 38 01 | |
MERCEDES-BENZ | 352 200 49 01 | |
MERCEDES-BENZ | 352 200 74 01 | |
MERCEDES-BENZ | 352 200 84 01 | |
MERCEDES-BENZ | 352 200 93 01 | |
MERCEDES-BENZ | 352 200 94 01 | |
MERCEDES-BENZ | 3522003801 | |
MERCEDES-BENZ | 3522004901 | |
MERCEDES-BENZ | 3522007401 | |
MERCEDES-BENZ | 3522008401 | |
MERCEDES-BENZ | 3522009301 | |
MERCEDES-BENZ | 3522009401 | |
MERCEDES-BENZ | 353 200 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | 353 200 04 01 | |
MERCEDES-BENZ | 353 200 21 01 | |
MERCEDES-BENZ | 353 200 36 01 | |
MERCEDES-BENZ | 353 200 37 01 | |
MERCEDES-BENZ | 3532000301 | |
MERCEDES-BENZ | 3532000401 | |
MERCEDES-BENZ | 3532002101 | |
MERCEDES-BENZ | 3532003601 | |
MERCEDES-BENZ | 3532003701 | |
MERCEDES-BENZ | A 352 200 38 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 352 200 49 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 352 200 74 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 352 200 84 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 352 200 93 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 352 200 94 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 353 200 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 353 200 04 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 353 200 21 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 353 200 36 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 353 200 37 01 | |
MERCEDES-BENZ | A3522003801 | |
MERCEDES-BENZ | A3522004901 | |
MERCEDES-BENZ | A3522007401 | |
MERCEDES-BENZ | A3522008401 | |
MERCEDES-BENZ | A3522009301 | |
MERCEDES-BENZ | A3522009401 | |
MERCEDES-BENZ | A3532000301 | |
MERCEDES-BENZ | A3532000401 | |
MERCEDES-BENZ | A3532002101 | |
MERCEDES-BENZ | A3532003601 | |
MERCEDES-BENZ | A3532003701 |
Zastosowanie Pompa wodna 65148 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65148 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.