Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65153 RUVILLE/FAG
MERCEDES-BENZ | 403 200 27 01 | |
MERCEDES-BENZ | 403 200 32 01 | |
MERCEDES-BENZ | 403 200 34 01 | |
MERCEDES-BENZ | 403 200 35 01 | |
MERCEDES-BENZ | 403 200 49 01 | |
MERCEDES-BENZ | 403 200 70 01 | |
MERCEDES-BENZ | 4032002701 | |
MERCEDES-BENZ | 4032003201 | |
MERCEDES-BENZ | 4032003401 | |
MERCEDES-BENZ | 4032003501 | |
MERCEDES-BENZ | 4032004901 | |
MERCEDES-BENZ | 4032007001 | |
MERCEDES-BENZ | 500 028 18 38 | |
MERCEDES-BENZ | 5000281838 | |
MERCEDES-BENZ | 813 200 04 75 | |
MERCEDES-BENZ | 8132000475 | |
MERCEDES-BENZ | 831 199 91 33 | |
MERCEDES-BENZ | 831 200 04 75 | |
MERCEDES-BENZ | 8311999133 | |
MERCEDES-BENZ | 8312000475 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 200 27 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 200 32 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 200 34 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 200 35 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 200 49 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 200 70 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 500 028 18 38 | |
MERCEDES-BENZ | A 813 200 04 75 | |
MERCEDES-BENZ | A 831 199 91 33 | |
MERCEDES-BENZ | A 831 200 04 75 | |
MERCEDES-BENZ | A4032002701 | |
MERCEDES-BENZ | A4032003201 | |
MERCEDES-BENZ | A4032003401 | |
MERCEDES-BENZ | A4032003501 | |
MERCEDES-BENZ | A4032004901 | |
MERCEDES-BENZ | A4032007001 | |
MERCEDES-BENZ | A5000281838 | |
MERCEDES-BENZ | A8132000475 | |
MERCEDES-BENZ | A8311999133 | |
MERCEDES-BENZ | A8312000475 |
Zastosowanie Pompa wodna 65153 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65153 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.