Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65156 RUVILLE/FAG
MERCEDES-BENZ | 403 200 75 01 | |
MERCEDES-BENZ | 403 201 17 01 | |
MERCEDES-BENZ | 4032007501 | |
MERCEDES-BENZ | 4032011701 | |
MERCEDES-BENZ | 422 200 12 01 | |
MERCEDES-BENZ | 4222001201 | |
MERCEDES-BENZ | 831 199 83 20 | |
MERCEDES-BENZ | 8311998320 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 200 75 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 403 201 17 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 422 200 12 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 831 199 83 20 | |
MERCEDES-BENZ | A4032007501 | |
MERCEDES-BENZ | A4032011701 | |
MERCEDES-BENZ | A4222001201 | |
MERCEDES-BENZ | A8311998320 |
Zastosowanie Pompa wodna 65156 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65156 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.