Dodatkowe informacje o produkcie Przegub napędowy, zestaw 75403S RUVILLE/FAG
AUDI | JZW 498 340 BX | |
SEAT | 191 498 099 A | |
SEAT | 191 498 099 AX | |
SEAT | 191 498 099 B | |
SEAT | 191 498 099 BX | |
SEAT | 191498099A | |
SEAT | 191498099AX | |
SEAT | 191498099B | |
SEAT | 191498099BX | |
SEAT | 1H0 498 099 | |
SEAT | 1H0 498 099 X | |
SEAT | 1H0 498 340 X | |
SEAT | 1H0498099 | |
SEAT | 1H0498340X | |
SEAT | 357 498 099 | |
SEAT | 357 498 099 D | |
SEAT | 357 498 099 DX | |
SEAT | 357 498 099 X | |
SEAT | 357 498 340 AX | |
SEAT | 357 498 340 X | |
SEAT | 357498099 | |
SEAT | 357498099D | |
SEAT | 357498099DX | |
SEAT | 357498099X | |
SEAT | 357498340AX | |
SEAT | JZW 498 340 BX | |
VOLKSWAGEN | 191 498 099 A | |
VOLKSWAGEN | 191 498 099 AV | |
VOLKSWAGEN | 191 498 099 AX | |
VOLKSWAGEN | 191 498 099 B | |
VOLKSWAGEN | 191 498 099 BX | |
VOLKSWAGEN | 191498099A | |
VOLKSWAGEN | 191498099AX | |
VOLKSWAGEN | 191498099B | |
VOLKSWAGEN | 191498099BX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 099 X | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 340 AX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 340 X | |
VOLKSWAGEN | 1H0498099 | |
VOLKSWAGEN | 1H0498099X | |
VOLKSWAGEN | 1H0498340AX | |
VOLKSWAGEN | 1H0498340X | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099 D | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099 DX | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099 X | |
VOLKSWAGEN | 357 498 340 AX | |
VOLKSWAGEN | 357498099 | |
VOLKSWAGEN | 357498099D | |
VOLKSWAGEN | 357498099DX | |
VOLKSWAGEN | 357498099X | |
VOLKSWAGEN | 357498340AX | |
VOLKSWAGEN | JZW 498 340 AX | |
VOLKSWAGEN | JZW 498 340 BX | |
VOLKSWAGEN | JZW498340AX | |
VOLKSWAGEN | JZW498340BX |
Zastosowanie Przegub napędowy, zestaw 75403S RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Przegub napędowy, zestaw 75403S RUVILLE/FAG:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.