Brak możliwości wysyłki
Smarowanie | ze smarowaniem smarem | |
Średnica przegubu [mm] | 90 | |
Zestaw pełny | ||
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Nowa część | ||
niewymagany zwrot starej części |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 103 507 TOPRAN
SEAT | 1H0 498 099 | |
SEAT | 1H0 498 099V | |
SEAT | 1H0 498 099X | |
SEAT | 357 498 099D | |
SEAT | 357 498 099DV | |
SEAT | 357 498 099DX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 099V | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 099X | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099D | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099DV | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099DX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 103 507 TOPRAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.