Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3182 600 205 sachs

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 205 SACHS

3182 600 205 Wysprzęglik centralny sprzęgła SACHS
sachs 3182 600 205

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

3182 600 205

producent:

SACHS

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 3182 654 281
nr EAN 4013872817214

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 205 SACHS

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: ALFA ROMEO 159, GIULIETTA; DODGE DART; FIAT 500X, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, FREEMONT, TIPO; JEEP CHEROKEE, COMPASS, RENEGADE 1.0-2.4 09.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55224014
ALFA ROMEO      55224015
ALFA ROMEO      55232692
ALFA ROMEO      55232693
ALFA ROMEO      55240571
ALFA ROMEO      55243920
CHRYSLER      55232693
CHRYSLER      55240571
DODGE      68166658AA
FIAT      55224014
FIAT      55224015
FIAT      55232692
FIAT      55232693
FIAT      55240571
FIAT      55243920
LANCIA      55224015
LANCIA      55232693
LANCIA      55240571
OPEL      55232692
OPEL      55232693
OPEL      55240571
OPEL      55243920
OPEL      6 79 059
OPEL      6 79 060
OPEL      6 79 124
OPEL      6 79 165
VAUXHALL      55232692
VAUXHALL      55232693
VAUXHALL      55240571
VAUXHALL      55243920
VAUXHALL      6 79 059
VAUXHALL      6 79 060
VAUXHALL      6 79 124
VAUXHALL      6 79 165
JEEP      55224015
JEEP      55232693
JEEP      55240571
JEEP      55243920
JEEP      68166658AA
JEEP      68189855AA
JEEP      K68166658AA
JEEP      K68189855AA
zamienniki:
ZA2609.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 205 SACHS w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.